Bij het Retail Design Lab kan je als (interieur)architect, retail designer of consultant terecht voor wetenschappelijke dienstverlening. We bieden je graag wetenschappelijk onderbouwde ondersteuning ter optimalisatie van de winkelbeleving in je eigen ontwerpen/projecten. Dit kan in dialoog waarbij we jouw ontwerp analyseren en indien nodig optimaliseren in termen van functionele en belevingsaspecten alsook in de doorvertaling van het DNA van de retailer. Indien het je eerste stappen in de retailsector is kunnen wij ook beginnen met het opstellen van een strategisch grondplan wat dan verder door jou vormgegeven kan worden.
Wij bieden onze expertise ook aan aan hele ontwerpteams, bekijk dan zeker ook eens onze opleidingen (al dan niet op maat).
Voel je dat je meer gewicht in de schaal wilt leggen tijdens besprekingen met jouw retail klanten, maak dan gebruik van onze Retail Experience Scan (REXS).
REXS is een Retail Experience Scan die de beleving in een winkel meet op basis van het DNA van de retailer of het merk. Hij is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoekt en laat toe om een geobjectiveerde manier de verschillende aspecten van beleving van een fysiek winkelpunt te meten. De beleving gezien vanuit de ogen van de klant. Benieuwd naar REXS of interesse in een licentie?
Ontdek meer over de REXS of contacteer ons voor meer informatie.
Vraag zeker ook naar onze workshops en opleidingen op maat.
Maak gebruik van onze wetenschappelijk onderbouwde tools.