Een veel gevraagde formule is een (meerdaagse) opleiding voor organisaties (zoals aankoopverenigingen, Unizo), federaties (Navem, Vlam), en steden en gemeenten. We streven hierbij altijd om de deelnemers zo goed mogelijk op voorhand te kennen zodat de opleiding zo concreet mogelijk kan verlopen.
In een optimale situatie bezoeken we daarbij alle deelnemers op voorhand en onderwerpen we ze aan een mysterie-audit. Tijdens de sessie(s) gebruiken het verzamelde materiaal (foto's) als voorbeeld om goede en minder goede aspecten te bespreken binnen ons theoretisch kader. Op deze manier kunnen we heel doelgericht, relevante en concrete tips en tricks formuleren. Met deze formule krijgen de retailers een spiegel voor de neus wat helpt om hun ogen én die van de collega's te openen. Dit is een intensieve en interactieve sessie(s).
Een opleiding kan ook zonder de voorafgaande audits, we bereiden ons in dat geval (desgewenst) voor via online bronnen, of soms gewoon natuurlijk ook helemaal niet en houden we het algemeen toegankelijk voor iedereen.
Voor deze bedrijven mochten we al opleidingen organiseren: Tinto • VLAM • Unizo • Stad Lier • Garden Center Awards • Stad Maastricht • Unimeubel • NAVEM
Markant • VOKA • Provincie Limburg • AINB, de Associatie van Interieurarchitecten België • Vitruvius • Goldkrone